wooottt...woottt...SOLEHHHH..!!
x sangke kau da besa gajah....& finally kite kne bepisah...sob3 ~ ~
penat je dari kecik aq jage kau (lalala bole bla ;D)..
btw..proud wif u la budak!dapat g study kat perak..jauhh ohh..kenape la..
JAGE DIRI TAU..

16 NOV tarikh kejadian kite berpisah(cehh cter nak poyo je)

Soleh amik katil yang bawah ni tau nanti tido x panas,cepat pasang cadar”


“Soleh amik meja ni tau dekat ngan cermin & selesa”


“Soleh amik almari ni ye,dekat ngan katil & cantik ni,meh sini barang 2 aq tolong kemas kan”

Memang keje kau time 2 kitorang kasik isi boring jep,Nampak x betapa caring nye kitorang ni(eeee =P)..Tengah dok sebok2  aq kemas kan almari kau sapu habuk,susun barang bagai..kau pun sebok isi borang  jap lg…..

ehh!alamak”


Kenapa soleh?kenape?kenape?


“Aku salah bilik la hehe”
WHAT THE!!!!
Erkk..malu x hengat la ngan orang bilik 2 kan..da berkenalan sume,kepoh2 kemas barang kau..haha..
2 sebab la aq sayang kau lebih Soleh..haha..kau suke buat lawak yang bedekah sampai aq rase macam nak tumbuk muke kau je.HOHO
Maka dengan sepantas ala2 FLASH(marvel)cepat2 kemas balik barang2 kau,cabut cadar 2 sume angkut pegi carik bilik sebenar..=o= macam mane la kau bole salah tengok no. bilik ni..patut la ade budak lain dok tersipu2 kat lua bilik 2..rupenye kau amik tempat dye..=D

Finally  jumpe pun bilik sebenar..kat sebelah je..cehh!

Perhatian kepada siswa,sila berkumpul di bawah bangunan sekarang,sesi taklimat akan bermula”
(ehh macam ni ke orang 2 cakap?lebih kurang la hehe)


time ni la perpisahan bermula..sob3.. :'(

salam Mama cepat..

iskk..kenape muke kau nampak sedih ni..ish macam nak lempang je..

SELAMAT TINGGAL SOLEH..BELAJAR RAJIN2 JADI ORANG BERGUNA & BERJAYA TAU…<3


**kenapa aq lambai kau time kitorang gerak nk balik, kau wat x nampak haa?(bengang)  =P

Comments (2)

On 22 November 2011 at 17:34 , azrians said...

ahahaha...last2 minit pun dak soleh nk wat keje kelakar tau haha...gud luck !!

 
On 22 November 2011 at 22:03 , Sun Day said...

haha tau x pe..pelik2 je dye 2..=D